نمایندگی اچ پی hp در شیراز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کمپانی اچ پی hp یک شرکت بزرگ سازنده محصولات و خدمات الکتریکی است که در سال 1939 توسط بین هیولت و دیوی پاکارد بنیان گذاری شد. محصولاتی که این کمپانی به صورت تخصصی بر روی آنها فعالیت دارد عبارتند از: دستگاه کپی، سرورها و شبکه، دستگاه فکس، چاپگرها، رایانه های قابل حمل، تلفن های همراه هوشمند، اسکنر، تبلت و نرم افزارهای مدیریت شبکه.

نمایندگی اچ پی hp در شیراز

نمایندگی اچ پی hp در شیراز

خدمت شما کاربران عزیز و گرامی باید عرض کنم که کمپانی اچ پی شعبه های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد که ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی اچ پی hp در شیراز و همچنین شهرستان های آن شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی اچ پی محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم در سراسر ایران نیز عرضه می کند. محصولات اچ پی عبارتند از: دستگاه اسکنر اچ پی، پرینتر لیزری اچ پی، دستگاه فکس اچ پی، پرینترهای جوهر افشان اچ پی، پرینتر سوزنی اچ پی و مواد مصرفی ماشین های اداری اچ پی.

دستگاه اسکنر اچ پی یکی از لوازم ماشین های اداری پرکاربرد هستند که امروزه در هر جا و مکانی به آنها نیاز می باشد. اسکنر یکی از لوازم جانبی مهم در کامپیوترها است که با استفاده از آن می توان تصاویر و اسناد موردنظر خود را اسکن و به تصویر دیجیتال تبدیل کرد. همچنین به آسانی با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر می توان روی تصاویر و عکس های خود تغییراتی انجام دهید و آنها را به اشتراک بگذارید و استفاده کنید.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز  فراهم کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP، ماشین های اداری اچ پی، پرینترهای جوهر افشان اچ پی و نمایندگی ماشین های اداری اچ پی HP مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی اچ پی, نمایندگی اچ پی در شیراز, نمایندگی ماشین های اداری اچ پی HP, ماشین های اداری اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 23 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی